top of page
  • Johanna Uus

Case study: Lux Express – Efektiivne sihtimine toob tulemused


Madalhooajal vajadus reklaamida mobiilirakendust ning tõsta rahvusvahelist müüki.


Lux Express soovis reklaamida mobiilirakendust ja suurendada rahvusvahelist müüki. Seda perioodil, mis tavapäraselt on piletimüügi poolest vaikne.

 


Kuidas piiratud eelarvega laia auditooriumini jõuda?


Kampaania pidi katma kogu Baltikumi ja ka Poola ning seda väga piiratud eelarvega. Selle teoks tegemiseks oli vaja väga täpset sihtimist.


Eelarve kasutamine ja sihtimise strateegia pidi olema ääretult efektiivne, et tagada suurel territooriumil ostuhuvilise publikuni jõudmine.

 


Viisime plaani ellu ja tõime tulemuse.


Segmenteerisime vaatajaskonna kuute erinevasse sihtrühma ja koostasime nende sihtrühmade põhjal sarnased vaatajaskonnad. Üle 60% kogueelarvest investeeriti sarnastesse vaatamistesse ja uuesti sihtimisse.


Kampaania oli Lux Expressi jaoks üliedukas – kokku müüdi 43% rohkem pileteid, kui oli ette nähtud ning õnnestus ületada müüki kõigil üheksal kampaaniasse kaasatud reisimarsruudil.

2 views0 comments

Comments


bottom of page