top of page
  • Johanna Uus

Case study: Tele 2 – Uus lähenemine


Tele2 brändikuvand vajas muutust


Tele2 jäi enamikus mõõdetavates brändikvaliteedi näitajates oma peamistele konkurentidele mõnevõrra alla.

Ainsaks erandiks oli hinnakuvand. Samas ei olnud hind enam telekomisektoris oluliseim mõjutaja.

Seetõttu oli brändil vaja end esitleda mässajana, kes muudab sektoris levinud praktikaid ja näitab avalikult, et hoolib oma klientidest (olemasolevad kliendid esikohal) ning võidab sellega ka uute klientide usalduse.


Kuidas muutus teoks teha?


Strateegiliselt oli oluline leida sobiv tasakaal brändingu ja kanalite aktiveerimise vahel. Lisaks klassikalisele tasulisele meediale oli oluline suhtluse värskendamiseks kaasata lisategevusi.

Esiteks teame, et inimesed usaldavad teisi inimesi rohkem kui reklaame.

Teiseks toetusime rahvusvaheliselt tunnustatud turundusuuringutele, mis rõhutavad emotsionaalse brändikommunikatsiooni tähtsust brändi pikaajalises edus.


Viisime plaani ellu ja tõime tulemuse


Meie lähenemiseks oli alustada kampaaniaid sotsiaalmeedias elevuse tekitamisega, sellele järgnevad üritused, mis eelkõige suunatud oma klientidele.


Tele2 võrgu kvaliteedihinnang paranes kogu turul 21,15% ja klientide seas 12,23%.

52% kogu turust leidis, et Tele2 on muutunud paremuse poole.

Sellist muutust tajus ka 75% olemasolevatest klientidest (mõõdetud kliendibaasi uuringuga ja kampaaniate järeluuringutega).




3 views0 comments

Comments


bottom of page