Turunduse uudised (märts-aprill 2025)
- Johanna Uus
- May 9
- 1 min read
Updated: May 13
Koondasime taas kokku turunduse uudiseid nii Eesti välimeedia maailmast kui globaalsest digiturundusest.
Tallinna ühistranspordi busse ja tramme ei saa juba mõnda aega brändida.
Kuid alates 01.05 on Tallinna ühistranspordis sees võimalus taas digiekraanidel reklaamida. Reklaamklipid jooksevad Tallinna linnaliini busside ja trammide siseekraanidel.

Kantar Emori värske raadio- ja muusikakuulamise seire andmetel pühendasid Eesti elanikud perioodil oktoober 2024 kuni märts 2025 raadio ja muusika kuulamisele keskmiselt 4 tundi ja 13 minutit päevas.
Raadiojaamadest kuulati enim Vikerraadiot, Elmarit ja Sky Plusi.
Lisandunud on uusi võimalusi välimeedias LED ekraanide hulgas:
Ekraan Noblessneris (Megameedia)

Ülemiste City (Digiposter)


Instagram lansseeris Edits äpi, mis on konkurendiks CapCutile.

Meta muutis Threadsi reklaamid globaalsele kasutatavaks (eelnevalt testiti vaid valitud riikides).
Eestis on Threads reklaami kuvamise platvormide sekka osadel kontodel lisandunud, kuid Threadsis ringi vaadates ei ole reklaame veel silma jäänud.
Ka aktiivse reklaami puhul kuvatavate platvormide all on Threads nimetatud, kuid Threadsis reklaame veel ei näidata.
Kas varsti on reklaamid ka Eestis päriselt aktiivsed? Näeme peagi.
Zuckerberg jagas, et Facebookis ja Instagramis on kaasatus langenud ning üha enam suhtlust on kolinud sõnumitesse.
LinkedIn lõi alamlehe, millega abistada neid, kes platvormil sisu loomega alustamas. Sealt leiab postitamiseks nippe, paremini toimivaid lahendusi, näiteid nii video kui pildi sisu loomiseks jpm.
Comments