top of page

DIGITURUNDUS

MediaBroker loob sulle tulemusliku digiturunduse lahenduse

vastavalt sinu ettevõtte eesmärkidele ja eelarvele

Digireklaam annab sulle võimaluse

eriti täpselt sihtida oma reklaamikampaaniat, et jõuda just sinu kliendini.

Strateegia, plaan, analüüs

  • Digiturunduse strateegia ja turundusplaan

  • Sihtgrupi- ja konkurentsianalüüs

  • Eel- ja järeluuringud

  • Digimeedia planeerimine

Digireklaam

  • Digimeedia planeerimine vastavalt eesmärkidele

  • Sihitud kampaaniate seadistamine

  • Digireklaami kampaaniate monitooring, optimeerimine ja analüüs

  • Digireklaami loovlahendused

Tracking ja SEO

  • SEO tehniline analüüs

  • SEO sisu ja märksõnade analüüs

  • Tracking seadistuste audit

  • Trackingu seadistamine

Google reklaam

  • Otsingureklaam

  • Display reklaam

Sotsiaalmeedia reklaam

  • Facebook reklaam (Meta ads)

  • Instagram reklaam (Meta ads)

  • LinkedIn reklaam

  • Twitter/X reklaam

Reklaam platvormidel

  • Youtube

  • Reddit

  • Spotify 

Reklaam

kohalikes kanalites

  • Delfi

  • Postimees

       ja teised kohalikud portaalid

Programmatic
reklaam

  • AdForm

  • Eskimi

Lisaks sellele, et digiturundus annab sulle võimekuse sihtida täpselt sinule olulist sihtrühma,

saad ka jooksvalt infot, kuidas sinu reklaam päriselt töötab.

  • Kui palju seda konkreetset reklaami vaadatakse?

  • Kui palju tuleb just sellest reklaamist sinu veebilehele külastajaid?

  • Kui kaua külastajad su veebilehel on ja mida vaatavad?

  • Kas reklaami kaudu jõudnud külastajad ka ostu või päringuni jõuavad?

EESMÄRK JA SIHTRÜHM

 

Enne kui digiturundusse pea ees sisse hüppad ja pimesi reklaame üles seadma asud, tuleme turunduse põhiküsimuste juurde – mis on eesmärk ja kes on sinu sihtrühm?

​Selgelt määratletud eesmärk ning põhjalik sihtgrupi- ja konkurentsianalüüs on aluseks strateegiliselt läbimõeldud digiturundusele.

Digiturundusega saad hõlpsalt jõuda väga laia publikuni või vastupidi suunata oma kampaania väga spetsiifilisele rühmale.

Digikanalites on sihtrühmani jõudmine väga lihtne...

KUI sa tead, kuhu kanalitesse kampaaniad suunata, millist reklaami seal näidata, millisele sihtgrupile antud kanalis kuvada ning kuidas see kõik õigesti seadistada.

EELARVE

Digimeedia plaani loomisel mängib rolli lisaks sihtrühmale loomulikult ka eelarve.

Küll aga ei määra eelarve suurus kampaania edukust.

Väikese eelarvega on võimalik teha suuri tulemusi ning suure eelarvega on võimalik raha tuulde visata.

Edu määrab sihtrühmast ja eelarvest lähtuv

oskuslik kampaania planeerimine, seadistamine ja optimeerimine.

 

KORREKTNE TRACKING

Enne digireklaamide jooksutamist, veendu, et sinu veebilehel/veebipoes ja sotsiaalmeedia kanalites on üles seatud korrektselt, et oluline info talletub ning jookseb õigesti. 

Ainult nii saad reaalsed numbrid ja tulemused ning kampaania toimivust objektiivselt hinnata.

 

Meie viime läbi põhjaliku veebilehe auditi, mis hõlmab nii tehnilise kui sisulise SEO ja märksõnade analüüsi ning trackingu auditit nii veebilehel kui sotsiaalmeediakanalites.

Pikaajaline kogemus ja uuendustega kaasas käimine võimaldab meil digiturundust

ellu viia tulemuslikult ja ilma raha tuulde loopimata.

Olgu kanaliks Meta, Google, Spotify või hoopis kohalik uudisteportaal.

Digiturundus hõlmab endas

tohutult erinevaid lahendusi ja võimalusi

ning on pidevas muutumises.

 

​Kui sinu ettevõttel ei ole aega, inimesi või soovi süveneda digiturunduse hingeelusse,

siis võta meiega ühendust.

Oleme sinu partneriks ja koos leiame sinu ettevõttele kasumlikuimad lahendused.

Veel digiturundusest
bottom of page