top of page

Case study: Always-On SEM

  • Johanna Uus
  • Sep 24
  • 2 min read

Updated: 4 minutes ago

Kuidas täpne sihtimine kasvatas müüki ja kasumlikkust.


MediaBroker x Tele2 Always-On SEM strateegia tõstis kasumlikkust ja tõi müügi kasvu.


Konkurentsitihe turg


Eesti mobiilside turul käib tihe võitlus. Otsingumootorites domineerivad märksõnad “mobiilipaketid”, “internet koju”, “odavad paketid” ja “5G”. Tarbijad on hinnatundlikud ja võrdlevad aktiivselt pakkumisi. Selles olukorras pidi Tele2 digistrateegia tagama, et iga klikk tooks reaalse väärtuse.



Eesmärk


Tele2 ja MediaBrokeri ühine eesmärk oli kasvatada kampaaniate tasuvust ja müügimahtu. Fookus oli suunatud sellele, et reklaamid jõuaksid inimesteni, kes on valmis tegema ostuotsust, mitte pelgalt otsimas.

Seadsime eesmärgiks teha märkimisväärne hüpe: kasvatada ROAS 25-lt 40-ni, tõstes seeläbi kampaaniate tasuvust ja müügimahtu.


PÕHISIHTRÜHM

  • Tarbijad, kellel on selge ostuvalmidus telekomi toodete ja teenuste osas

  • Aktiivselt otsivad ja veebis teenusepakkujaid võrdlevad

  • Huvitatud mobiilipakettidest, seadmetest ja tarvikutest

  • Lühike otsustustsükkel, valmis kohe konverteeruma


Tele2 Always-On SEM sihtrühm

Strateegia – otsingud ostuks


Kampaania ülesehitus tugines ostuvalmidusele ja pidevale optimeerimisele.


  1. Struktureeritud kampaaniad. Kokku kaheksa erinevat kategooriat.

  2. Eesmärgipõhine märksõnade laiendamine.

  3. Hooajalisus ja ajastus.

  4. Relevantsus. Reklaamid vastavalt kavatsusele.


Kampaania edu aluseks oli põhjalik töö märksõnadega. Kokku täpsustati ja prioritiseeriti 8490 märksõna, mis andis tugeva aluse strateegiliste otsuste tegemiseks. Oluline roll oli negatiivsete märksõnade kasutamisel: ebaoluline liiklus välistati, et eelarve keskenduks ainult väärtuslikele klikkidele. 


Sama põhjalikult optimeeriti ka pakkumisi, et parimad võimalused saaksid maksimaalse nähtavuse. 


Reklaamtekstid kohandati vastavalt kasutatud märksõnadele ja otsingu kavatsusele: kiiretele otsustajatele anti selged tegevuskutsed, võrdlejatele pakuti argumenteeritud väärtuspakkumisi.


MediaBrokeri strateegia Tele2 Always-On SEM kampaanial

Tulemused


Läbimõeldud, andmetele toetuv ja targalt sihitud kampaania oli väga tulemuslik. 


  • Märkimisväärne kasumlikkuse kasv. ROAS tõusis 25-lt 46,75-le.

  • Otsingukanalis müügi kasv +91%.

  • Madalam klikihind.

  • Reklaamide nähtavuse ja klikimäärade tõus.

  • Keskmine konversiooni väärtus suurenes.


MediaBrokeri elluviidud Tele2 Always-On SEM kampaania tulemus ROAS kasv (25-lt 46.75ni), Müügikasv 91%.

Kokkuvõte


Eesmärgiks seatud ambitsioonikas ROAS kasv ületati. Tulemuseks silmapaistev investeeringutasuvus ja selge äriline kasv.


Tele2 Always-On SEM kampaania näitas, et digiturunduses ei määra edu ainult eelarve suurus. Täpne sihtimine, pidev optimeerimine ja ostuvalmidusele keskendumine võimaldavad saavutada tulemusi, mis annavad ettevõttele selge ärilise kasu.


Tele2 Always-On SEM kampaania on pälvinud tunnustust:


MediaBrokeri ja Tele2 Always-On SEM kampaania European Paid Media Awards finaalis.

  • Töö võitis Digitegu 2025 Google’i reklaami kategoorias esikoha.


  • European Paid Media Ads konkursil on antud töö "Paid Search Campaign of the Year" kategooria finalistide seas (võitja selgub 2. oktoobril)



Kui vajad digiturunduse partnerit, kes keskendub tulemusele, mitte lihtsalt klikile, võta meiega ühendust. Aitame ka sinu brändil muuta klikid väärtuslikuks.


 
 
 

Comments


bottom of page