Maikuu lõpus toimus Google Marketing Live 2024.
Võtame kokku üritusel räägitu - mis teeb Google’is reklaamimise lihtsamaks, mis veel vajab arendamist.
Haara tass kohvi ja sukeldume Google’i maailma.
Mille üle on põhjust rõõmustada?
1. Performance Max kampaaniates on nüüd võimalik näha, kuidas ja millised materjalid toimivad ning välistada YouTube reklaamid.
See annab reklaamijatele rohkem infot ja paremad optimeerimise võimalused.
2. YouTube Shorts muutub reklaamisõbralikumaks, võimaldades lisada tootepõhiseid klikitavaid kleebiseid.
3. Brändijuhised ja kontrollid - nüüd on võimalik esitada brändi stiil (sealhulgas fondid ja värvid) responsive reklaamidele, muutes need palju atraktiivsemaks.
4. Automaatsed reklaamipaigutused AI-Overview vaates.
Reklaamid ilmuvad blokis, mida nimetatakse "Sponsorluseks", eraldades need orgaanilisest ja AI-põhisest sisust.
5. Piltide muutmine videoks – väga kasulik abivahend paljudele turundajatele.
6. Demand Gen kampaaniad on nüüd saadaval ka DV360 ja SA360 platvormidel.
7. Andmete diagnostika tööriist ja lihtsamad CRM integratsiooni võimalused. See võimaldab paljudel ettevõtetel lihtsamini kasutada Google AI võimalusi.
8. Kasumipõhine optimeerimine – üks silmapaistvamaid funktsioone, mis võimaldab optimeerida kasumile, mitte ainult teenitud käibele.
9. Google Data Manager – andmehaldur võimaldab ühendada ja kasutada esimese osapoole andmeid, luues tõhusamaid kampaaniaid ja parandades sihtimist.
Mis valmistab veel muret?
1. Lead Gen/B2B kampaaniad pole Google puhul veel piisavalt tähelepanu saanud. Ainus positiivne faktor on, et CRM liidestusi on võimalik nüüd lihtsamini teha, kuid see ei aita endiselt veel paljusid B2B ettevõtteid.
2. Väga vähe näiteid ja juhtumiuuringuid väikeste ettevõtete kohta.
Kõik Google esitlused keskendusid suurte ettevõtete näidetele – Adidas, Pandora, Pepsi Co, Tag Heuer ja Shutterstock.
3. Reklaamide nähtavus – väga oluline teema, kuid selle kohta ei olnud midagi kuulda.
4. AI Overviews mõjutavad orgaanilist otsingut.
Kui Google kuvab rohkem AI põhiseid otsinguid, siis orgaanilised tulemused vajuvad otsinguvaates allapoole. Näeme, kuidas see reklaamijaid mõjutab, kuna paljud otsingud liiguvad nüüdsest AI keskkondadesse nagu ChatGPT, Claude jms.
Google Marketing Live 2024 oli täis uuendusi, mis muudavad reklaamimise targemaks, visuaalsemaks ja tõhusamaks.
Nüüd on võimalus optimeerida kasumit, kaasata uusi sihtrühmi ja muuta oma reklaamid visuaalselt köitvamaks – seega kõigile midagi.
Kui soovid ise osa saada Google Marketing Live 2024 ülekandest, saad seda teha siin.
Millised olid sinu lemmikuuendused, millest Google Marketing Live 2024 räägiti?
Comments